WE WISH YOU GOOD WORK - GRUPA ATERIMA

Pamiętnik nowego pracownika – sierpień

Cześć! Nazywam się Paulina Schab i jestem świeżo zatrudnionym Specjalistą ds. HR w Grupie ATERIMA. W pierwszych dniach w nowym miejscu będę dzielić się z Wami moimi obserwacjami na temat nowej pracy i wszystkiego co z nią związane :)

7 sierpnia

Jak każdy nowy pracownik, staram się wykazać samodzielnością i szybkim uczeniem się. Wdrażanie nowych osób w Grupie ATERIMA działa bardzo sprawnie. Mimo to, czasem zdarza mi się tymczasowy przesyt informacji :( 

W takiej sytuacji nigdy nie boje się pytać! Wszyscy w firmie wiedzą, że jestem nowym pracownikiem i na początku będę zasypywać ich pytaniami. Poza tym, trafne pytania pokazują, że chcę się uczyć i jestem zaangażowana – prawda? ;)

14 sierpnia

Uff w końcu trafia się chwila wolnego! Czy wiecie, że przywitałam już 14 nowych osób, które dołączyły do Grupy ATERIMA? Pracy jest dużo i nie ma czasu na nudę. A przy intensywnej pracy, przerwa to element obowiązkowy :) Kawa czy lunch w kuchni to dobra okazja na zintegrowanie się z nowych zespołem. Dzięki nawiązaniu relacji z osobami z którymi współpracuję, nasza praca jest bardziej przyjemna i efektywna. A po pracy jest z kim odwiedzać kolejne krakowskie miejscówki!

To lecę na przerwę :)

21 sierpnia

Czy Wy też długo główkowaliście nad tym jak ubrać się w pierwszy dzień nowej pracy? Ja spędziłam trochę czasu zastanawiając się czy obowiązuje mnie dress code i jeśli tak to jaki. Przecież nie chcę popełnić gafy pierwszego dnia...

Na szczęście już na spotkaniu rekrutacyjnym mogłam zobaczyć jak ubrane są osoby w biurze. Zawsze można też wprost zapytać osobę z Działu HR czy obowiązuje nas dress code. U nas na szczęście nie ma korporacyjnych zasad i oficjalnego dress code’u, a czerwony kolor jest hitem tego sezonu w biurze ;)

28 sierpnia

To już 2 miesiące w Grupie ATERIMA! Czas na podsumowanie. Pierwsze dni w nowej pracy to ogrom nowych informacji, setki zadanych pytań i wielu nowych znajomych. Oczywiście nie obyło się też bez stresu :)

To jak nie stracić głowy w pierwszych dniach pracy? Chociaż nie ma jednej recepty, ja postawiłam na systematyczne organizowanie nowych informacji oraz poznanie ludzi i zwyczajów w biurze. U mnie zadziałało i już czuję się wdrożonym, łebskim pracownikiem :)

Wszystkim, których to czeka życzę powodzenia! Nie zapomnijcie o notatniku ;)

Dominika Apostel Młodszy Specjalista ds. PR i CSR

< wstecz