WE WISH YOU GOOD WORK - GRUPA ATERIMA

Personal Branding w mediach społeczniościowych – porady rekruterek

Dzisiaj Dzień Kobiet, a my dzielimy się kolejną poradą naszych wspaniałych REKRUTEREK w cyklu Łebski Kandydat!

Personal Branding w mediach społeczniościowych

Portal zawodowy LinkedIn jest jednym z narzędzi wspierających pracę rekrutera. Jeśli chcesz, aby Twój profil był profesjonalny oraz docierały do Ciebie odpowiednio dopasowane oferty, warto zadbać, aby wirtualne CV przedstawiało Twoją osobą jak najlepiej. Poniżej kilka wskazówek, które mogą w tym pomóc.

  1. Nagłówek – to pierwsza sekcja, po której rekruter wyszukuje potencjalnych kandydatów. Ważne, by była tam umieszczona informacja związana z nazwą stanowiska lub słowa klucze, które są przypisane do Twojej branży.
  2. Zdjęcie – brak zdjęcia na profilu nie jest błędem, jednak zdjęcie nieprofesjonalne już tak. Jeśli decydujemy się na opublikowanie zdjęcia na profilu, ważne, aby było ostre oraz estetyczne.
  3. Umiejętności – użyj słów kluczy, które wiążą się z Twoją branża oraz konkretnym stanowiskiem.
  4. Doświadczenie – umieszczając miejsce pracy oraz nazwę stanowiska również dodaj informację o swoim obowiązkach oraz osiągnięciach.
  5. Personal Link – warto zmienić adres url do swojego konta na imienny, zwłaszcza kiedy chcemy go dodać do CV lub wizytówki.  Skorygujesz go w sekcji „Edytuj profil publiczny oraz adres URL”.

Autor: Patrycja Laskowska – na stanowisku Konsultanta ds. Rekrutacji zajmuje się rekrutacją na stanowiska specjalistyczne. Znalezienie odpowiednich kandydatów jest dla niej kreatywnym wyzwaniem, w którym wykorzystuje wiedzę z zakresu logiki typu boolowskiego. Obecnie pogłębia wiedzę w zakresie employer brandingu.

Dominika Apostel Młodszy Specjalista ds. PR i CSR

< wstecz